Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,302   Posts: 1,536,252   Online: 724

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Step wedge

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Step wedge

Op dit forum ben ik verschillende keren de step wedge van Stouffer tegengekomen. De schalen zijn weliswaar in de VS bij de fabrikant te bestellen maar misschien weet iemand een adres in Nederland.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    No way. Direct in de USA bestellen. Goede service, betrouwbaar en goedkope dollar, erg interessant nu.
    harry

Release, the best you can do...

alex.slaets@adeo.be's Avatar
    Shooter
    35mm
    Wel veel verzendkosten !
    Ik weet een adres in brussel. Die heeft ze vandaag nog aan me getoond.
    Check even of ze hebben wat je zoekt via mail.
    Ik wil er dan wel ff langs en naar je opsturen als je dan het geld aan me overmaakt met iban/bic. Kost dan maar 54ct voor een postzegel. De envelop krijg je kado van me ;-)

Mail eerst voor info naar: info@fotoguy.be , dat is de winkel.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by alex.slaets@adeo.be View Post
    Wel veel verzendkosten !
    Ik weet een adres in brussel. Die heeft ze vandaag nog aan me getoond.
    Check even of ze hebben wat je zoekt via mail.
    Ik wil er dan wel ff langs en naar je opsturen als je dan het geld aan me overmaakt met iban/bic. Kost dan maar 54ct voor een postzegel. De envelop krijg je kado van me ;-)

Mail eerst voor info naar: info@fotoguy.be , dat is de winkel.
    Ik wist niet dat ze die hadden...

Ik heb (wat een toeval) net vandaag prijs gevraagd bij Stouffer (voor persoonlijk gebruik). Mocht je ze bij Fotoguy niet meer vinden, dan kan ik die eventueel dubbel bestellen. Laat me iets weten.

Verzendkosten uit de USA duur? no way:

TP4x5-21 21 step $ 27.85
    TX9-1 9 step $ 18.10 (exposure guide)
    Shipping & handling 10.00

G

Shooter
    35mm
    10 $ ? hebben ze dat bevestigd ? Ik heb pas nog 20$ betaald. dat was wel voor een twintigtal wedges, voor een aantal mensen van ons klasje.

(ik weet pas sinds vandaag dat fotoguy ze in huis had, ik ging daar raad vragen met een stouffer afrduk in de hand, en hij zei "ah, ik zie dat je hem gebruikt hebt").

Shooter
    Multi Format
    10 $ ? hebben ze dat bevestigd ? Ik heb pas nog 20$ betaald.

(ik weet pas sinds vandaag dat fotoguy ze in huis had, ik ging daar raad vragen met een stouffer afrduk in de hand, en hij zei "ah, ik zie dat je hem gebruikt hebt").
    Jaja... op mail bevestigd. Maar mochten ze er bij Fotoguy nog eentje meer hebben, geef me een seintje, dan ga ik die daar wel halen... lokale handelaar steunen he ;-)

Shooter
    35mm
    Ja, sorry, maar ik heb liever dat je voor jezelf informeert.

Shooter
    Multi Format
    Ja, sorry, maar ik heb liever dat je voor jezelf informeert.
    Dat vind ik een zeer bizarre uitspraak: voor de ene wil je langsgaan en ze opsturen, maar moest er nog een extra zijn dan wil je dat niet eens laten weten... raar

G

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by argus View Post
    Dat vind ik een zeer bizarre uitspraak: voor de ene wil je langsgaan en ze opsturen, maar moest er nog een extra zijn dan wil je dat niet eens laten weten... raar

G
    'k Had deze reaktie wel verwacht - dat is nu eenmaal eigen aan email en forums.
    Ik zal het duidelijk maken ;-)

Als iemand graag iets van Stouffer wil en zelf heel moeilijk in Brussel kan geraken dan wil ik die persoon best een kleine dienst bewijzen.
    Maar dan heb ik liefst dat die zelf eerst even contact opgenomen heeft met de winkel om te checken dat wat hij wil er ook is en hij akkoord is over de prijs en zo. Dan laat die dat even opzij leggen en dan kan ik er met plezier over de middag even omgaan en het opsturen.

D

Shooter
    Multi Format
    'k Had deze reaktie wel verwacht - dat is nu eenmaal eigen aan email en forums.
    Bedankt voor de verduidelijking, maar ik denk dat je een belangrijk aspect van een forum niet snapt:
    Het fijne aan forums is dat je van anderen interessante informatie kan krijgen, zoals bv. de beschikbaarheid van een bepaald produkt in een bepaalde winkel.

[OPGELET: IRONIE] De hulpbereidheid bereikt hier weer ongekende hoogten. [/OPGELET: IRONIE]

case closed voor mij.

G

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin