Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,337   Posts: 1,537,584   Online: 1117

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16
    willem's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    klopt,
    500m3 is inderdaad ruim voor mijn oppervlak, ongeveer 10m2 en 2,6 meter hoog = 26m3 en ook als je rekening houdt met verlies aan capaciteit door bochten en de geribbelde structuur van de flexibele buizen. Maar ook deze ventilator hoor je nauwelijks. De box is wel redelijk groot: 40x40x40cm, maar die hangt hoog aan de muur.

Shooter
    4x5 Format
    500m3 is inderdaad ruim voor mijn oppervlak, ongeveer 10m2 en 2,6 meter hoog = 26m3 en ook als je rekening houdt met verlies aan capaciteit door bochten en de geribbelde structuur van de flexibele buizen. Maar ook deze ventilator hoor je nauwelijks. De box is wel redelijk groot: 40x40x40cm, maar die hangt hoog aan de muur.
    Dat wordt in de winter hard stoken om 't zaakje op 20 graden te houden.

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    Dat wordt in de winter hard stoken om 't zaakje op 20 graden te houden.
    Hij kan er wel vlotjes een 8x10 vergroter inkrijgen
    Ik niet

Mijn DOKA is een afgesloten ruimte in de garage. Van gans de winter is het er niet onder de 17 graden geweest.

G

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hij zuigt zo hard dat ie niet alleen de luchtjes afzuigt maar ook gelijktijdig de vloeistoffen alsmede je ingewanden... :o
    Dat is nog eens wat je noemt clean air.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Hij kan er wel vlotjes een 8x10 vergroter inkrijgen
    Met een plafondhoogte van 2,6 meter is dat ook niet zo makkelijk. Mijn durst heeft 2,9 nodig.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Als je het zuigen nu eens op blazen zet dan lukt 't misschien wel om die 2,9 mtr te halen...
    Ben even melig, merk je wel
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin