Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,968   Posts: 1,523,405   Online: 1116

Results 1 to 6 of 6
    willem's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Interesse voor Laborator 54 ?

Zijn er nog geinteresseerden voor een Durst Laborator 54 met accessoires ?
    Geen koop, slechts afhalen.

Shooter
    Medium Format

Interesse voor Laborator 54 ?

Hello,
    I am interested in?
    best regards,
    AR

Shooter
    Medium Format
    Ik ben een beginner als het om analoog afdrukken gaat. Ik ben net begonnen met een cursus en dat bevalt erg goed.
    Nu schiet ik op 6x7cm en binnenkort ook 4x5" en wil graag thuis een doka opbouwen voor de vergrotingen.

Is dit iets voor mij?

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by Heyda View Post
    Nu schiet ik op 6x7cm en binnenkort ook 4x5" en wil graag thuis een doka opbouwen voor de vergrotingen.

Is dit iets voor mij?
    Uit wat ik zo snel op internet over de Laborator 54 kan vinden, is hij inderdaad bruikbaar tot 4x5. Echter, het gaat wel om een oud model vergroter, ik kwam ergens al een jaren '60 melding tegen... :o Nou zijn Durst's over het algemeen gebouwd als een tank en schijnbaar voor de eeuwigheid, maar het zal toch van de toestand van deze vergroter afhangen of het de moeite waard is. Misschien dat Willem daar nog iets meer over kan zeggen...