Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,704   Posts: 1,482,740   Online: 1014

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    Medium Format

Durst Modulair 70, kleuren vergroter (6x6),

Deze vergroter is aangeboden. Ik weet nog niet wat voor lenzen er bij zitten.
    Kan iemand misschien meer vertellen over deze vergroter en mogelijk de waarde.
    Ik ben op het moment in het bezit van een Meopta Opemus 5a (kb) en een Meopta Axomat 4 (MF).
    Ik vergroot alleen z/w.

met vriendelijke groet,

Theo Bartelings
    Last edited by Theo Bartelings; 11-12-2008 at 11:53 AM. Click to view previous post history. Reason: Axomat ipv Oxomat

Shooter
    4x5 Format
    Er bestaan 2 versies van deze vergroter, een pro en een gewone. De pro heeft een dikkere zuil en kan hoger. Verder zijn er allerlei koppen op te koop geweest. Zelf heb ik er een gehad met een kleurenkop die gestabiliseerd was. Ik heb er nooit wat om gegeven, hoewel hij deed wat die moest doen. Nadat ik naar een groter negatief formaat gegaan ben moest hij het veld ruimen. Hij is zeker beter and de 5a, de oxomat ken ik niet. Hij was wel minder dan de focomat 35. Wat ik nog steeds de fijnste vergroter vind die ik gehad heb.

Shooter
    Medium Format
    Als je alleen KB wilt kijk hier na

http://www.marktplaats.nl/index.php?...105-mm-mf.html

Shooter
    Medium Format
    Gary,

Bedankt voor je reactie.
    Een klein foutje mijnerzijds De Oxomat4 moet zijn de Axomat4. Deze heeft een dubbele condensor voor 6x6.
    Het voordeel van beide is dat de condensorshuizen makkelijk uitwisselbaar zijn.
    Dus 2 vergroters op de plaats van één. Gezien de ruimte in mijn hobbykamer, computerkamer en OK wel een voordeel.
    Ik weet niet of ik dit met de Durst oplos.

groet,

Theo

Shooter
    Medium Format
    Soory

Ik heb me vergist maar op marktplaats staat een mooie Leica V 35 als je alleen KB doet
    kijk bij groep doka

Shooter
    Medium Format
    Ruud,

Bedankt voor je reactie.
    MIjn belangstelling gaat, zoals misschien in mijn 2e post is te lezen, uit naar een kb&MF vergroter.

groet,

Theo

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin