Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,519   Posts: 1,572,219   Online: 882

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 12 of 12
    RobertV's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    - SLOT OP JE DEUR
    NIET aan te raden ivm. je eigen veiligheid en een deur welke bij voorkeur dan naar buiten draait.
    Daarnaast is een zolder vaak veel te warm om in de zomer nog te kunnen werken tenzij je een zeer goede dak isolatie hebt en een airconditioner met HEPA filter.

Verwarmen gaat nog wel en met een schaalverwarmer of Nova sleufprocessor lost dit probleem zich gemakkelijk op.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Volgens mij hebben jullie beiden gelijk. De oplossing is een zogenaamde "dokasluis". Maar daarvoor moet je wel de ruimte hebben.

Robert heeft groot gelijk wat de zolder betreft. Ik spreek uit ervaring. Ons huis was slechts 5 jaar oud en uitstekend geisoleerd. Maar in de zomer viel er in de zolderdoka niet te werken. Ikzelf kon nog in mijn zwembroek werken (geen gezicht). Maar filmontwikkeling was praktisch onmogelijk bij bijna 30 graden.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin