|
|
|
-
Oh Oh Oh wat zijn we weer lekker bezig zeg. Grow up!
-
Amai, waar ging dat naartoe! spoelbakken?
De mijne zijn zelfgemaakt (30x40 en 50x60) van het doorschijnende materaal dat je kan kopen in iedere zelfbouwmarkt. Of dat nu PVC, perspex, of iets anders is, laat ik in het midden, maar de boel is middels enkele kunststof hoekprofielen verlijmd met TEC7 en lekvrij sinds 2007.
De kleinste bak heeft 6 sleuven en kan 12 prints aan, de grootste bak heeft 5 sleuven en kan 10 prints aan - een beetje minder dus omdat het volume water de bak doet opzwellen, wat ik verhinder met een soortement klem aan de bovenkant.
Aanvoer is boven, afvoer onder, voor beide bakken en hypo tests wijzen op een goede spoeling.
De prints gaan er echter pas in op het einde van de sessie, ondertussen blijven ze samen in een verzamelbak die regelmatig vers water krijgt.
G
(heeft terug wat meer tijd om forums te lezen...)
-
Lekker flauw
De barietwasser van RoVo staat er voor € 0,00. Dat is pas schappelijk! (Welkom terug Robert)
Groeten uit Deventer,
Jaap
"Ik ben de ideale man:
Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
ik ben gevoelig, net als mijn platen,
ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
-
He mannen,
volgens mij is de eenvoudigste oplossing een bak te zoeken die qua buiten afmeting voldoet. vervolgens van enkele platen kunststof met busjes een raster maken die je kan laten zakken in de bak, aan en afvoer over de rand maken met een stuk slang en voila je bent klaar.
-
 Originally Posted by Willie Jan
He mannen,
volgens mij is de eenvoudigste oplossing een bak te zoeken die qua buiten afmeting voldoet. vervolgens van enkele platen kunststof met busjes een raster maken die je kan laten zakken in de bak, aan en afvoer over de rand maken met een stuk slang en voila je bent klaar.
Daar had ik in beginsel ook aan gedacht, maar een bak die hoog, lang en smal is, vind je niet zo gemakkelijk.
G
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
 Originally Posted by argus
Daar had ik in beginsel ook aan gedacht, maar een bak die hoog, lang en smal is, vind je niet zo gemakkelijk.
G
Probeer OVERTOOM...
"...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
(freely translated quote by Guido Gezelle)
PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...
-
 Originally Posted by leicam5
Probeer OVERTOOM...
In welke categorie ? Kantoorartikelen ???
-
 Originally Posted by argentic
Ha Wilbert,
Is er niet een waterval bij jullie in de buurt?
Jed
-
 Originally Posted by argentic
Zo ongeveer, eerder de afdeling transport & opslag -> bakken -> transportbakken & containers->transportbak polyethyleen -> transportbak stapel- en nestbaar... kijk maar!
Philippe
"...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
(freely translated quote by Guido Gezelle)
PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...
-
Groeten uit Deventer,
Jaap
"Ik ben de ideale man:
Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
ik ben gevoelig, net als mijn platen,
ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
ze vindt dat ik beter kan stoppen..."
|
|