Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,896   Posts: 1,521,005   Online: 794

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
    Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic View Post
    Erg interessante vergroter, maar inderdaad wat beperkt in gebruik, en erg prijzig.

Overigens is Theo volgens mij definitief van Apug verdwenen. Het is spijtig dat het zo moet gaan, maar als je constant spoken ziet op apug, kun je beter elders je heil zoeken.
    Doet de toevoeging: “maar als je constant spoken ziet op apug, kun je beter elders je heil zoeken” het voorgaande: “Het is spijtig dat het zo moet gaan” niet een beetje teniet?

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Nee, niet echt. Je kunt het jammer vinden dat iets niet werkt zoals je had gehoopt.

Theo's indrukken van Apug kwamen volgens mij niet overeen met de werkelijkheid. Het lukte hem niet om daar overheen te stappen. Het feit dat hij dan opstapt is begrijpelijk en spijtig tegelijk.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Het is tenmiste een interessant toestel. Blijkbaar uit militair bestand.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Archphoto,je zei,ik had er het geld niet voor,als dat een tijdelijk(maandelijks)probleem is,vraag je toch aan de verkoper,of hij dat voor je vasthoud,tegen een bescheiden aanbetaling,ik heb dat wel vaker gedaan,op marktplaats dan,en maar als te vaak lukte dat,nee heb je,en ja kan je krijgen,toch?

Shooter
    4x5 Format
    Als je nu deze link aanklikt, dan krijg je volgens mij veel meer informatie over deze militaire vergroter dan voorheen.

Het geld er niet voor: eerder: de tijd voor mij is er nog niet helemaal rijp voor en € 444,- voor een beperkt inzetbare vergroter is eigenlijk te veel, zelfs als er Linhof op staat.
    Dat "gespreid"betalen kan af en toe, op marktplaats en zo.

De ellende met ebay is dat je er zo hebberig van wordt, al heb ik er wel wat leuke spullen vandaan.
    Bedankt voor de tip in ieder geval, nu maar eerst zien dat ik gezonder in Nederland aankom, mijn gezondheid zal even voor moeten gaan.

Peter

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    welke link ?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    4x5 Format
    Helemaal boven aan !

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin