Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,696   Posts: 1,482,520   Online: 1012

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    jelke's Avatar
    hoi timmie, ik heb nog een nieuwe opemus 6x6 vergroter in doos.. gratis af te halen in hoorn

Shooter
    Large Format
    bedankt jelke, maar de negatieven zijn 6 bij 9, dus ik denk dat ik er niet zoveel aan heb (correct me if i'm wrong :P).
    maar toch bedankt voor het aanbod...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Timmie90 View Post
    bedankt jelke, maar de negatieven zijn 6 bij 9, dus ik denk dat ik er niet zoveel aan heb (correct me if i'm wrong :P).
    maar toch bedankt voor het aanbod...
    Net even op marktplaats gekeken. Er staan diverse vergroters te koop die 6x9 aankunnen, een enkele zelfs met de 6x9-maskers en lens. In principe zijn ook de vergroters die 4x5 inch aan kunnen geschikt.
    Uit ervaring weet ik dat je in ieder geval voor de Omega en Chromega-vergroters probleemloos met passpartoutkarton een passend masker kunt maken en dat je met een 135 mm of 150 mm lens ook goed uit de voeten kunt voor een 6x9-negatief. Het is dan allemaal niet perfect en kan zeker beter, maar er zijn al heel goede vergrotingen mee te maken. Veel meer dan een € 100,- tot € 200,- hoeft het allemaal niet te kosten.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin