Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,299   Posts: 1,535,778   Online: 711

Results 1 to 7 of 7

Thread: Doka in Luik ?

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Doka in Luik ?

Weet iemand een publieke doka in de omgeving van Luik?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Wilbert, ik wist nog niet eens dat zulke doka's zouden bestaan, en op welke basis bestaan ze dan.
    Ludo.

Shooter
    35mm
    zal ik eentje starten in okselaar? ;-)
    ik zou niet eens weten waar in belgie je er nog eentje vind... Ik zie het al weer voor me, starten, ja, dat mag wel maar hou dan rekening met je kosten en je inkomen (wat gene vette zal zijn) en dan moet je nog betalen voor je chemicalien want als particulier is dat gratis maar als zelfstandige... en dan nog dit en dan nog dat en dan... dan stop je ermee voor je ermee begonnen bent...
    Maar toch, op welke manier van werken is er de black and white factory in mechelen? linkie: http://www.the-bw-factory.be/nl/
    mechelen-luik misschien net een beetje te ver? ;-)

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Wilbert,

neem anders eens contact met al.(ain)janssens
    zijn e-mail vind je op skynet.be
    franstalig en heel actief in het Luikse.

Wat Willebroek betreft: moet de website dringend wijzigen, de doka's (en de studio's) zijn zeker nog aanwezig en in gebruik, maar uitsluitend voor privé gebruik.

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Fred, gezien jouw netplek heb ik nooit goed begrepen of de factory nu te huur is of alleen maar gebruikt wordt voor jouw workshops.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Het was een ambitie om er full-time mee bezig te zijn: een publiek centrum voor analoge fotografie.

Het is ondertussen anders uitgedraaid: ben nog prof. actief in een hele andere branche (ben een paar jaar geleden, op 57, nog van job veranderd), bij leven en welzijn doe ik dat nog enkele jaren en heb dus veel te weinig tijd om de "factory" goed uit te 'baten'.

Ik heb dus de afgelopen maanden de lokatie 'omgetuned' naar een eigen atelier.
    Misschien tot in jan 2011. maar kan ook tot jan 2013 of tot jan 2015.
    Minder jong worden is toch ook minder lange_termijn plannen maken... :-)

mvrgr
    Fred

Shooter
    35mm
    Fred,

Dus het is de gewoonte als iemand naar uw atelier wil afzakken dat hij eerst contact opneemt met u en dan wordt er gekeken of het mogelijk is om af te spreken?
    Ik zou graag eens afkomen om allerlei redenen...

Graag wat meer

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin