Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,042   Posts: 1,560,735   Online: 1130

Page 2 of 12 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 11 to 20 of 120
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Inderdaad Anne Marieke,
    Het maakt het werken in de doka aangenaam.
    Een goeie radio/cd speler is ook zoiets. Dokawerken is ook het luisteren naar je favoriete cd/radioprogramma bvb.

Fred

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Alhoewel...écht goeie muziek leidt alleen maar af.
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Ik draai meestal muziek die past bij de foto's waarmee ik op dat moment bezig ben. Aangezien ongeveer 80% van mijn fotowerk in Schotland is gemaakt, is de keuze niet zo moeilijk. Een heel arsenaal Keltische muziek vrolijkt het lange wachten tijdens het lithprinten op. :-)

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Wel ja, ik hoor het al, lithprinten op de tonen van de pibroch, whisky erbij, hapje haggis.

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Nee, zeker geen whisky. Ben ik absoluut geen fan van. Haggis is wel lekker, met neeps en tatties, maar dan niet in de DoKa. Wel in Schotland op een koude winteravond bij de openhaard van het plaatselijke hotel of de pub.

Ik draai voornamelijk 'Capercaillie'. Erg mooie muziek en zeer geschikt voor de DoKa.

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Ik heb trouwens binnenkort misschien wel je hulp nodig, Hans, want ik ben de handleiding van de AnalyserPro aan het vertalen. Als ik er even niet meer uitkom, mag ik je dan mailen? Het is een vriendendienst, dus ik verdien er geen cent aan.

RH heeft steeds meer Nederlandstalige klanten, en aangezien ik toch in opleiding ben voor Vertaler Engels..... is 1+1 al snel 2!

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Natuurlijk Annemarieke. Ik hoor het wel.

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Bedankt, Hans!

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Eén mits: met een koudlichtkop schijnt hij niet zo goed overweg te kunnen.
    Groeten
    Hans[/QUOTE]

Beste Hans,
    Wat versta je onder een koudlichtlamp?? De meeste vergroters met een kleurenkop hebben een halogeenQuartzlamp. Ben erg benieuwd naar je uitleg want ik sta op het punt een beslissing te nemen welke analyser ik er voor het serieuze zw/w werk (denk zelf aan een Zonemaster II) er bij wil nemen.
    Als laatste, weet iemand of er in NL ook een vertegenwoordiging zit? Zo niet wat zijn dan de ervaringen met het bestellen en servicen vanuit de UK.
    Prettige Kerst.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo hka,
    Allereerst mijn beste wensen voor Kerst en het nieuwe jaar.
    Koudlicht=Aristo Cold Light enz. Niet van toepassing op jouw vergroter omdat die een kleurkop met halogeenlamp heeft waarmee de Zonemaster/Analyser Pro uitstekend samenwerkt. Ik heb zelf een Durst 605 kleur en vind de AnPro zeer prettig om mee te werken. De ingebouwde densitometer is heel handig om negatieven mee door te meten en zo je film/ontwikkelaar combinatie zo optimaal mogelijk te krijgen.
    Er is naar ik weet geen vertegenwoordiging van RHDesigns in Nederland. Ik heb destijds bij RHDesigns zelf besteld en dat liep op rolletjes. Service heb ik niet nodig gehad maar volgens berichten van anderen schijnt die goed te zijn.
    Ga naar www.rhdesigns.co.uk om de handleidingen te downloaden voor zover die je dit al niet gedaan hebt.
    Gegroet
    Hans

Page 2 of 12 FirstFirst 12345678 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin