Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,860   Posts: 1,583,155   Online: 796

Results 1 to 6 of 6

Thread: Papersafe

henk@apug's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Papersafe

Ik was eens aan het uitkijken voor een papersafe en in the VS zou ik het kunnen
    bestellen. Heb ook eens geïnformeerd bij Foto Guy omdat het vermeld stond op hun Website, maar blijkbaar is het niet gemakkelijk verkrijgbaar.

Graag had ik van jullie eens gehoord wat jullie gebruiken als papersafe
    (Zelf gemaakt, andere, ...)

Alvast bedankt !

Henk

Robert Hall's Avatar
    Shooter
    ULarge Format
    Images
    28
    Quote Originally Posted by henk@apug View Post
    Ik was eens aan het uitkijken voor een papersafe en in the VS zou ik het kunnen
    bestellen. Heb ook eens geïnformeerd bij Foto Guy omdat het vermeld stond op hun Website, maar blijkbaar is het niet gemakkelijk verkrijgbaar.

Graag had ik van jullie eens gehoord wat jullie gebruiken als papersafe
    (Zelf gemaakt, andere, ...)

Alvast bedankt !

Henk
    Welke maat zoek je, Henk?
    Robert Hall
    www.RobertHall.com
    www.RobertHall.com/mobile
    Apug Portfolio
    Facebook Profile

Technology is not a panacea. It alone will not move your art forward. Only through developing your own aesthetic - free from the tools that create it - can you find new dimension to your work.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Henk, ik vind een safe niet echt nodig , tijdens het vergroten , sinds toch zeker 25 jaar heb ik er nooit een probleem mee gehad om mijn papier uit de doos tenemen en terug dicht te doen .
    Voor mij gaat het zo snel genoeg en zeken gemakkelijk genoeg om zo te werken.
    Maar ieder zijn ding natuurlijk. Het is ook zo dat ik verschillende soorten papier gebruik , vooral naar het oppervlak toe ,mat glanzend...enz. Dan voor elke soort een safe vind ik een beetje te gek.
    ludo.

henk@apug's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Robert : 9x12in (24x30,5 cm)

Vermits ik maar één papiersoort en grootte meer gebruik (Ilford MG IV Fiber glossy - 9x12in), dacht ik dat dit misschien toch een handig zou zijn.

Robert Hall's Avatar
    Shooter
    ULarge Format
    Images
    28
    Quote Originally Posted by henk@apug View Post
    Robert : 9x12in (24x30,5 cm)

Vermits ik maar één papiersoort en grootte meer gebruik (Ilford MG IV Fiber glossy - 9x12in), dacht ik dat dit misschien toch een handig zou zijn.
    Ik label toe aan mijn boxen dus ik weet wat ze bevatten. Ik heb een aantal vervaardigd en een paar zelfgemaakte.

Mijn huis gemaakt van de Baltische berken multiplex en hebben een schuimrubberschijf op het deksel zodat het zit op de onderkant van de doos maakt een lichte veilige afdichting. Het is scharnierend aan de achterzijde. De boxen waren redelijk eenvoudig te bouwen.
    Robert Hall
    www.RobertHall.com
    www.RobertHall.com/mobile
    Apug Portfolio
    Facebook Profile

Technology is not a panacea. It alone will not move your art forward. Only through developing your own aesthetic - free from the tools that create it - can you find new dimension to your work.

Shooter
    35mm
    Hallo

Neem een doos van een maat groter.

Dit pakt makkelijk en sluit snel.

kroon

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin