Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,654   Posts: 1,481,381   Online: 1068

Results 1 to 3 of 3
    mug
    mug is offline

Shooter
    Sub 35mm

Manual Wallner LMC100 and 304 / 314

I'am looking for an manual for the Wallner LMC100 analyser / timer. I'am offering here an manual for the Wallner 304 and 314. (in German)

Ik heb op de rommelmarkt een hele mooie Wallner LMC100 op de kop getikt. Echter zonder gebruiksaanwijzing. Wie kan mij verder helpen met een manual ?
    Om andere Wallner gebruikers met soortgelijke vraag van dienst te zijn, heb ik van mijn Wallner 304 en 314 een PDF gemaakt.
    Attached Files
    Last edited by mug; 05-13-2011 at 03:56 PM. Click to view previous post history.

mug
    mug is offline

Shooter
    Sub 35mm
    Het is gelukt. Ik heb de manual gekregen van een zeer aardige oosterbuur. Hij heeft de manual voor mij ingescand. Top dus. gevonden op een soortgelijk APUG forum. Ik heb nu even druk, maar a.s. weekend ga ik de PDF van nu nog 7 mB proberen te verkleinen zodat ik deze kan posten op dit forum.

mug
    mug is offline

Shooter
    Sub 35mm
    Hier de manual (in Duitse taal)
    Here the manual in German language
    Attached Files

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin