Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,503   Posts: 1,543,421   Online: 855

Results 1 to 3 of 3
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49

Extra groothoek lens voor technika III

Ik wil nog een groothoek lens voor mijn technika iii,
    (heb reeds een 150 en 300)
    zit te denken aan een 90 mm.

Zou de angulon voldoen qua kwaliteit of hebben jullie andere ideeen voor lenzen die in aanmerking komen. met de angulon houd ik geloof ik geen verstel mogelijkheden over ivm de beeldcircel.

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    De angulon of nog beter de super angulon 90 is een prima groothoek lens voor de technika. Verstelling is goed mogelijk, doch niet in de uiterste stand. Op internet zijn aanpassing beschreven van de camera, zodat dit beter gaat. In het bovenpaneel een stuk wegzagen. Zo'n klepje zit nl ook in de huidige technika.

Ben

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan
    Ik wil nog een groothoek lens voor mijn technika iii,
    (heb reeds een 150 en 300)
    zit te denken aan een 90 mm.

Zou de angulon voldoen qua kwaliteit of hebben jullie andere ideeen voor lenzen die in aanmerking komen. met de angulon houd ik geloof ik geen verstel mogelijkheden over ivm de beeldcircel.
    Willy Jan,
    Als je geïnteresseerd bent heb ik nog een Super Angulon 1:8 75 mm Synchro Compur op een verdiept Linhof lensplankje. Ik gebruik deze zelden of nooit omdat ik meer in het telebereik werk. Technisch in prima staat. Laat maar weten of je het iets vindt.
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin