Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,898   Posts: 1,584,347   Online: 768

Results 1 to 2 of 2
    Evi
    Evi is offline
    Evi's Avatar
    Shooter
    35mm

Iemand zin in een dagje architectuur fotograferen?

Hallo,

Ik moet voor school 3 architectuurfoto's maken op 4x5" dia. Ik ben al 2 keer foto's gaan maken met de technische camera van de school, maar ze zijn mislukt. De eerste keer ontbrak een element om de camera stabiel te kunnen zetten en de andere keer bleek de balg gebarsten en kwam er licht binnen. Ik ben het dus een beetje beu om handenvol geld uit te geven aan dia's die uiteindelijk mislukken door de slechte kwaliteit van de apparatuur van de school.

Nu vroeg ik me af of iemand zin heeft om met mij en zijn/haar technische camera een half dagje ofzo architectuurfoto's te gaan maken. Het moet een modern, relatief hoog gebouw zijn. Laten we zeggen dat we vanaf 3 verdiepingen ofzo over een hoog gebouw spreken. Ik moet 3 beelden hebben: een overzicht van voet tot bovenkant, een detail en een creatief beeld. Van het overzicht en het detail moet de lijnen perfect vertikaal lopen, perspectief moet dus gecorrigeerd zijn. Het creatief beeld is vrij. Ik ben van plan ongeveer 4 tot 6 shots te maken, niet meer, want dit begint me allemaal iets te duur te worden, hehehe.

Ik ben zelf van Diest, in België, maar ik heb er geen probleem mee om een paar kilometertjes te rijden. Hoge, moderne gebouwen zijn hier in de buurt sowieso niet.

Dus... Ziet iemand een dagje tc + architectuur met mij wel zitten? Ik hoor het graag!

Evi. En ah ja, vrolijk pasen!

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Blijkbaar zijn er niet veel kandidaten.
    We kunnen wel samen er een namiddag aan besteden.
    Kan ook Francis Vansina meevragen die ook een LF fotograaf is.
    Maar uiteindelikj ga jij het die namiddag moeten doen.

Voor concrete afspraken, pm

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin