Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,930   Posts: 1,556,849   Online: 945

Results 1 to 7 of 7

Shooter
    Multi Format

binnenkort is het vakantie en dan...

... gaat dit lichtgewicht ding mee...

1145 gram zonder balg en rugdeel maar het geheel zal maximaal 1600 gram wegen :-)
    Zoals je ziet, heb ik een pak bijgeleerd bij het bouwen van de 7x17". Laag gewicht, compactheid...

Deze 4x5'" is nog niet gepolijst en in de was gezet. De balg wordt getextuurd donderrood kunstleder.

G

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Schitterend !
    Ge zijt toevallig niet van plan een 8x10 op stapel te zetten ? Zou me interresseren..
    M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Geert, heb je zo al wat leuke beelden op het web gemaakt met bijvoorbeeld je 7x17?
    Zo ja, waar kan ik die vinden?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by PieterB
    Geert, heb je zo al wat leuke beelden op het web gemaakt met bijvoorbeeld je 7x17?
    Zo ja, waar kan ik die vinden?
    Pieter, ik heb nog maar 3 vellen belicht en eentje ervan staat hier in de gallery. Er is wel nog wat werk aan, zoals het inbranden van de zijkanten.

Marc,
    de komende maanden ga ik wat rust nemen op het vlak van camera bouwen. Misschien volgend jaar eentje? Ik moet dan wel een filmhouder hebben als basis :-)
    Zelf ben ik niet zo verkocht aan de verhouding van 8x10"...

G

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by argus
    Marc,
    de komende maanden ga ik wat rust nemen op het vlak van camera bouwen. Misschien volgend jaar eentje? Ik moet dan wel een filmhouder hebben als basis :-)
    Zelf ben ik niet zo verkocht aan de verhouding van 8x10"...

G
    Geert,
    Tuurlijk... laat maar iets weten als je een nieuw project opstart.
    8x10 is toch een beetje standaard wat filmhouders en papier betreft...
    En ideaal voor contact afdrukken.

groetjes, Marc
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Geert,
    ik had al grote bewondering voor je vanwege de bouw van je eigen 4x5" camera maar met dit staaltje huisvlijt overstijgt het mijn waardering nogmaals. Chapeau... en fijne vakantie...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    We zijn terug uit Bretagne!

Mieke, nu 5 maand oud, heeft het zeer goed gehad evenals haar moeke. Met zo'n kleine spruit op reis gaan is zo slecht nog niet. Gezien ze overdag nog wat uurtjes moet slapen, moesten we ons wel ergens installeren. Ik heb ervoor gezorgd dat het steeds in de nabijheid van een fotogenieke plek was ;-)
    Met als gevolg dat ik vandaag en morgen zoet zal zijn met het ontwikkelen van ongeveer 50 vellen 4x5".

Met de nieuwe camera heb ik geen problemen gehad, enkel de balg was vooraan losgekomen maar met wat secondelijm was het snel opgelost.
    Binnenkort post ik de eerste resultaten. Het eerste bad films hangt nu te drogen en het ziet er veelbelovend uit.

Een kwootje van op reis, want je wordt altijd wel ergens aangesproken als je met GF op schok bent:
    " ... ik neem gerust 400 foto's per dag en 's avonds selecteer ik de beste eruit..."
    Mijn antwoord: "...ik doe die selectie al voor ik een foto maak..."

G

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin