Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,682   Posts: 1,548,519   Online: 857

Results 1 to 4 of 4

Thread: Maleisie

Shooter
    35mm

Maleisie

Hoi, Ik ga een reis ondernemen naar Maleisie , twee dagen Kuala Lumpur en 8 dagen een rit naar de regenwouden met een vast verblijf daar ,twee jaar geleden heb ik daar ook al gefotografeerd met een middelformaatcamera zonder problemen maar is het toegelaten te fotograferen met een TC in Maleisie , heeft daar iemand ervaring mee?
    groeten , Guido

Shooter
    Medium Format
    Images
    8
    Zonder ooit in Maleisie geweest te zijn, lijkt het me stug dat een TC verboden is in het land. Voor nationale parken en reservaten zou je met hen contact op moeten nemen of het toegestaan is. Waarschijnlijk wel, maar misschien moet je een permit kopen. Het probleem is dat als je met een grootformaat camera en statief op de stoep staat, men automatisch aanneemt dat je pro bent en er dus geld aan verdient.

Anders moet je je vraag hier of hier stellen.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Ik zal het eens vragen. Vertrek over een week naar daar.

-M-
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    35mm
    Bedankt voor de emailadressen Mattijs , het is toegelaten de camera te gebruiken en ik zal wel enkele foto's posten in Oktober.

Guido

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin