Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,501   Posts: 1,543,365   Online: 807

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Med. Format RF

Durst AC 1200 4*5 ?

Is dit een bruikbaar apparaat ? Het is blijkbaar een type om aan de muur te bevestigen ? De verkoper noemt het :

Durst AC 1200 4*5 « mural (donc sans table)

De prijs zou € 100 zijn. Is dat ok ?

Stefan.

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik ken het betreffende model niet maar dat je voor 100 euro al een 4x5 vergroter heb lijkt mij intressant. Vind ik persoonlijk niet veel maar ik heb geen idee van die markt. Heb er een paar jaar geleden 125 voor betaald en toen moest ik ook nog 200km rijden en weer terug. Daar ben ik nog steeds erg blij mee. Mijn eerste vergroter, en durst m670, kostte me ruim 1000 gulden...

Nadeel van een muurbevestiging lijkt mij de stabiliteit ten opzichte van de grondplank. Dat is niet meer 1 geheel. Maar met een stevige werkbank of buro is dit wel op te lossen.

mhulsman's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Als de 1200 compleet is met alle accesoires en lenzen is het geen slechte koop volgens mij. Op marktplaats gaan ze voor meer dan 200 weg.
    --Mike

Shooter
    Med. Format RF
    Wat is een "normaal" vergrotingsobjectief voor 4x5 ? 150mm ?

is een rodenstock rodagon G 5.6/150mm ok ?

Shooter
    4x5 Format
    is een rodenstock rodagon G 5.6/150mm ok ?
    Deze is geoptimaliseerd voor grote vergrotingen, even uit mijn hooft gezegt. >6 X lineair. Ofwel 50 X 60 en groter.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin