Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,467   Posts: 1,570,730   Online: 1089

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    Multi Format

Cambo compendium

Weet iemand hoe het compendium van cambo hoort te werken?

Ik heb er nu een die alleen aan de bovenzijde word aangestuurd door een schaar mechaniek. Als ik hem helemaal uit zet dan wil de onderkant niet echt mee. Ik zie wel hulpstukken zitten waar ik vermoed dat men hulpgeleiders in kan zetten die heb ik er alleen niet bij.

Weet iemand hoe dat hoort te zitten?

Shooter
    4x5 Format
    heel concreet kan ik je niet helpen omdat ik de cambo niet ken. Maar waarom bel je cambo zelf niet ? Ze zitten in Kampen tel: +31 (0) 38 3314644

Shooter
    Multi Format
    In het verleden eens geprobeerd en toen de reactie gekregen dat zij van oude supllen niets meer hebben en dat de consument zich bij calumet moet vervoegen dat is hun afzet kanaal.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik heb vroeger een cambo gehad. Ik herinner me vaag dat je het met alleen dat schaarmechanisme moest doen. Na een heleboel gehannus lukte het wel, maar ik vond het een onding. Het handigste compendium tot nu toe vind ik die van Shen Hao.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    de schaar heeft 2 knoppen voor en achter.
    Daarmee kan je het comp. sturen.

Je dient wel de comp. met de twee metalen pinnen boven in te steken, en aan de onderkant een clipje aan te drukken.
    Daarna kan je met de scharen alle kanten uit.

Shooter
    Multi Format
    Ik heb gemerkt dat de voorste en achterste knop samen voor de juiste verstelling zorgen. Doe je alleen de voorste dan gaat de onderzijde niet lekker mee..

Maar ik vind het vreemd dat aan de bovenzijde op de linker- en rechter-bovenhoek en op het voor en achter frame "fundaties" lijken te zitten voor geleiders. Vandaar mij vraag of die er ook echt hebben bestaan.

Ik heb alleen ook begrepen dat bij verstellen van de camera men het compendium soms in een vreemd model moet proppen om hem niet in beeld te laten komen.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin