Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,654   Posts: 1,481,327   Online: 1090

Results 1 to 4 of 4
    Adri van Loenhout's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    4

Linhof 4x5 cassette

Vandaag heb ik een goede 2ehands Lunasix F belichtingsmeter van iemand overgenomen. Ik kreeg ook nog een doosje met wat oude "rommel" mee waar niets meer mee gedaan werd. Het meeste is ook echt rommel en goed voor de container, maar er zit ook een Linhof platen cassette 4 x 5 bij, waarin 2 negatieven/platen kunnen. De afsluitplaten hebben tabs en zijn genummerd 3 en 4, voorzien van draaibare afsluithaakjes. Ik doe hier niets mee. Heeft iemand belangstelling, dan mag je de cassette ophalen of ik stuur hem op voor de verzendkosten.
    groet, Adri

Shooter
    4x5 Format
    Zeker weten !, Stuur je een PM.

Peter

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Adri van Loenhout View Post
    Vandaag heb ik een goede 2ehands Lunasix F belichtingsmeter van iemand overgenomen. Ik kreeg ook nog een doosje met wat oude "rommel" mee waar niets meer mee gedaan werd. Het meeste is ook echt rommel en goed voor de container, maar er zit ook een Linhof platen cassette 4 x 5 bij, waarin 2 negatieven/platen kunnen. De afsluitplaten hebben tabs en zijn genummerd 3 en 4, voorzien van draaibare afsluithaakjes. Ik doe hier niets mee. Heeft iemand belangstelling, dan mag je de cassette ophalen of ik stuur hem op voor de verzendkosten.
    groet, Adri
    Gaat het hier om cassettes voor vlakfilm of voor (glas) platen?

Jed

Adri van Loenhout's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    4
    Het gaat om een cassette voor vlakfilm, maar er heeft zich al een liefhebber gemeld.
    Adri

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin