Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,495   Posts: 1,543,022   Online: 805

Results 1 to 3 of 3

Thread: film cases

Shooter
    Multi Format

film cases

Ik vraag me af wat ik best gebruik om 120 film op te bergen in mijn fototas en dus beter te beschermen

Ik ben die van http://www.japancamerahunter.com/sho...20-film-cases/ tegengekomen maar ik vraag me af of er geen alternatieven zijn .

Alex

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Ooit werden deze door Fuji afgegeven. Zij zijn van harde kunststof (polystyrool).

Maco (Rollei-Film) biedt enkel-doosjes van elastisch kunststof aan (polyethyleen). In principe het zelfde als de doosjes voor type-135 film.
    Maar zij verkopen ook soortgelijke tandem-doosjes. Dus een opening en een deksel.

Shooter
    Medium Format
    Het ziet er misschien niet professioneel uit, maar ik gebruik een leeg plastic doosje waarin wattenstaafjes hebben gezeten om de 120 films in te stoppen.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin