Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,732   Posts: 1,515,273   Online: 794

Results 1 to 3 of 3

Thread: bessa II camera

jelke's Avatar

bessa II camera

heeft iemand toevallig deze camera of heeft iemand gebruikerservaringen met deze 6x9 meetzoeker??

ik heb er net een gekocht met een heliar objectief en synchro compur sluiter, de camera wordt op dit moment geserviced en ik hoop er binnenkort foto's mee te maken

Shooter
    Multi Format
    Ik heb een thuis Bessa I liggen, in werkende toestand (specs weet ik niet van buiten). Ik moet toegeven dat ik er nog niet veel bruikbare negatieven mee gemaakt heb. Eerder iets voor op de kast.

Is de Bessa II een meetzoeker of is dat voor jou de vertaling van guestimating van de afstand tot je onderwerp?

G

jelke's Avatar
    de bessa II is een meetzoeker, de afstand stel je in zoals bijvoorbeeld bij een leica, hier een link met wat info over de bessa I en II

http://www.certo6.com/cam/bessa.html

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin