Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,592   Posts: 1,546,085   Online: 902

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    Medium Format

Lenzen reviseren

Hallo,

Ik werk met een Hasselblad waarvan ik voorlopig heel tevreden over ben, maar heb wel een probleempje met een van de lenzen. De 150mm hapert een beetje bij de lage sluitertijden, zo doet 1sec er bijna 2 over om te sluiten en dat is natuurlijk serieus naast de kwestie. Kan iemand hier lenzen reviseren want 'laten' reviseren kost toch wel veel centen vind ik.

mvg,

Barri

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Barri
    Hallo,

Ik werk met een Hasselblad waarvan ik voorlopig heel tevreden over ben, maar heb wel een probleempje met een van de lenzen. De 150mm hapert een beetje bij de lage sluitertijden, zo doet 1sec er bijna 2 over om te sluiten en dat is natuurlijk serieus naast de kwestie. Kan iemand hier lenzen reviseren want 'laten' reviseren kost toch wel veel centen vind ik.

mvg,

Barri
    Dat is het voordeel van Hasselblad die kun je nog laten reviseren andere cameras en zeker digidingen kun je direct naar de otto verwijzen. Wilco Jansen is een goed, betrouwbaar en betaalbaar adres hiervoor in Nederland. De importeur repareert niet meer en stuurt alles naar Zweeeeden.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Medium Format
    Thanx Harry, dan weet ik alvast waar ik voorlopig tercht ka.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin