Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,661   Posts: 1,481,610   Online: 898

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Shooter
    35mm
    Je kunt ook eens hier informeren, mijn ervaring leert dat hij minder vraagt dan Klinkhamer voor een reparatie. http://www.kamera-service.info/

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by Hanfo
    Je kunt ook eens hier informeren, mijn ervaring leert dat hij minder vraagt dan Klinkhamer voor een reparatie. http://www.kamera-service.info/
    Bedankt allemaal, maar blijkbaar hadden jullie mijn andere posting niet gezien
    Het is een rolleiflex automat 2, uit 1940-42 (schatting aan de hand van serienummer) dus al zo oud dat het niet zo enorm de moeite loont deze te laten herstellen... ook al omdat de snellere sluitersnelheden bijna altijd correct lopen en 1 seconde en 1/2 seconde dikwijls ook ...

Ik merk wel dat ik niet gewend ben om te werken met een losse lichtmeter.
    Het is een toestel om mee te "experimenteren/spelen" en voor de rest een 'museumstuk' maar ik blijf verwonderd staan van het vrij goede functioneren na al die jaren, en de manier waarop alles bewaard is: vlakfilmachterwand, boekjes.... Net een oude rolls-royce maar dan in de fotografie
    Bijgevoegd een voorbeeld (delta 400, xtol 1+1) fotografisch niets bijzonder gewoon een test
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails testmiddenformaat002.jpg  
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Een charmant objectief Pieter!!!

Je gaat nog plezier aan beleven...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin