Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,908   Posts: 1,556,033   Online: 1150

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 12 of 12

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by jos
    Weet er iemand of ik op mijn sl66e een sl66-back kan gebruiken?
    Ik zou klinkhamer ff bellen: http://www.dekamera.com/ ([font=Bookman Old Style]0314-668885[/font]) die weet het je zo te zeggen. En waarschijnlijk ook of je echt een probleem hebt of dat het zo op te lossen is.

P.S. Laat je ons weten wat het was?!

jos
    jos is offline

Shooter
    35mm
    Intussen heeft mijn buurman eens naar mijn camera gekeken. Hij heeft zijn hele leven videocamera's in en uit elkaar gevezen. Het is hem gelukt om de camera weer aan de praat te krijgen. (Hij was versteld van de superfijne mechaniek van mijn sl66 !)

Uiteindelijk draaide hij dus weer soepel. Mijn buurman had het euvel gevonden: het had iets te maken met het pinnetje dat van de back in het camerahuis gaat. Op één of andere manier was daar een wieltje - dat verbonden was met het transportsysteem voor de film - verkeerd komen te zitten.

We hebben mijn sl66 samen enkele keren afgedrukt, en alles liep dus vlotjes, tot ik de volgende dag nog eens een testrolletje wilde schieten. Toen blokkeerde hij weer. Ik weet dus nu dat de camera te maken is, maar weet niet hoe lang de reparatie standhoudt.

Ik zal binnenkort (heb nu examens) eens naar klinkhamer bellen. Misshcien is hij al eerder een 'opspanprobleem' tegengekomen.

Ik twijfel echter of ik mijn camera in zijn handen geef. Eerdere berichten spreken zowel positief als negatief over hem.

Ach ja, mischien rij ik wel naar dusseldorf, mijn sl66e is het sowieso waard.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin