|
|
|
-
hoe werkt een twee-ogige reflexcamera,meetzoeker
Ik doe mijn examen voor de examencommissie te brussel,fotografie en ik moet al die verschillende types(meetzoeker,2 ogige reflex),de verschillen in detail kunnen aanduiden,werking,welk materiaal?
ik heb al wat speurwerk gedaan,maar heel pover zelfs in het engels,bijna geen schema's,tekeningetjes te vinden....
Ik zou een gat in de lucht springen moest iem. me wat aanwijzingen,advies,sites,etc.... kan geven.
thanks,ciao
-
Is dit misschien een goed startpunt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Camera
-
De verschillende types worden beschreven in het deel "De camera" uit de serie "Life - De fotografie". Het is al een oude serie, maar misschien nog te vinden in de bibliotheek. De delen worden ook regelmatig aangeboden op camerabeurzen.
-
Bij de tweedehands-boekwinkel kun je ook een Elsevier Foto & film Encyclopedie op de kop tikken, staat eigenlijk alles in wat je moet weten, lijkt me.
-
Op de site van mamiya is de handleiding van de c330 te downloaden.
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
hallo Dionysos,heb jij je huiswerk wel goed gedaan,want als je examen fotografie moet doen,en je weet het verschil en de werking van meetzoeker en tweeoogcamera,s niet,dan ben ik heel bang voor je examen,dat word zakken,denk ik,dan zou ik maar eens heel snel en heel lang gaan studeren,heel veel sterkte,groetjes,Ruud.
-
"LP Clerc's Photography - Part 2 `The Camera´"
-
meetzoeker
ondertussen glansrijk geslaagd voor mijn examens fotografie met o.a. vrage over meetzoekers,etc...
ik wist duidelijk wel wat het systeem inhield in den tijd toen ik deze vraag postte...
toch bedankt,
mvg,
-
Jammer dat je er zondag niet bij was dan had je ons kunnen trakteren.
Gefeliciteerd.
harry
Release, the best you can do...
|
|