Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,764   Posts: 1,516,302   Online: 1088

Results 1 to 3 of 3
    Marcel Bongers's Avatar
    Somewhere between Weert and Roermond, The Netherlands
    Shooter
    35mm

Prijs gebruikte Hasselblad PCP80

Hallo beste mensen,

Ik kan een gebruikte Hasselblad PCP80 diaprojector met transportkoffer (type flightcase) kopen voor 1300 euro. Is dit een goede deal? Ik kan namelijk nergens op internet de oorspronkelijke nieuwprijs vinden.

Alvast bedankt,
    Marcel

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Voor minder dan de helft van deze prijs heb je ook een voortreffelijke Rollei P11. Kwalitatief gezien een zeer betrouwbare projector en met de juiste lens een juweeltje voor je dia's. Voor het geval je alleen geïnteresseerd bent in de Hassy dan is dat een gepeperde prijs. Omgerekend in Hfl.2865,=. Heeft ie nieuw nooit gekost....
    harry

Release, the best you can do...

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    hoi Marcel,bij mijn weten waren die projectoren indertijd enorm duur,in het guldentijdperk was dat zo rond de 7000 gulden,ze hadden wel wat extra,s,zoals het neigen van het objectief,dus als de projector enigzins omhoog gericht stond,kon je het objectief zo richten,dat je dia niet trapeziumvormig op het scherm kwam,en als je lamp kapot ging,draaide er automatisch een nieuwe voor in de plaats,dat ging echt flitsend snel,en gecentreerd en wel,dat was de belangrijkste wat ik me herinnerde,maar of dat nu zo,n giga prijs rechtvaardigde,dat vraag ik me af,het zal wel weer de naam Hasselblad zijn,wat de prijs opdreef.kijk liever op marktplaats voor een Rollei P 11,of een 66,die zijn ook heel goeden hou je toch nog een gelukzalig gevoel in je portemonee aan over.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin