Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,206   Posts: 1,531,821   Online: 873

Results 1 to 2 of 2
    Uncle Goose's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    1

Flexaret gebruikers?

Ik weet dat forums meestal een bastion van Rollei gebruikers zijn als het op TLR's aankomt maar zitten er hier ook mensen die effectief een Meopta Flexaret gebruiken? Gewoon uit nieuwsgierigheid om te weten. Ikzelf gebruik een Flexaret IV omdat ik vroeger geen Rollei kon permiteren en eigenlijk ben ik verzot geworden op Flexaret camera's. Door een betere financiële situatie heb ik al een paar keer overwogen om een Rollei TLR aan te schaffen (zoiets in de zin van een Rolleicord Vb of een Automat) maar weet niet of het de moeite is.

Ula
    Ula is offline

Shooter
    35mm
    Hey Goose,

Ik ben net begonnen met mijn Flexaret I, dus ervaringen kan ik niet delen aangezien ik morgen mijn eerste film ga ontwikkelen. Maar een ding is wel zeker en dat is dat ik nog veel met deze camera ga werken.

Maar blijkbaar, na wat zoekwerk, zijn er nog wel wat mensen die met deze camera werken.

Veel succes nog.

Grtz.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin