Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,982   Posts: 1,523,847   Online: 1006

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
    jelke's Avatar

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

Hou je van roze en blond?

Het gaat vast niet om deze? ;-)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

jelke's Avatar
    nou ja.., deze zijn nog mooier maar hier kun je geen foto's mee maken

Shooter
    Multi Format
    In het Engelse forum loopt men er gek van. Vind het persoonlijk ook niet slecht, alleen mocht het van mij een 6x9cm geweest zijn!

Het toppunt van ironie, is dat het toestel getoond wordt op een site genaamd 'let's go digital'

G

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Schitterende dames inderdaad, als je ze zo presenteerd wil ik ook wel zo'n leuk compactcameratje.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by jelke View Post
    nou ja.., deze zijn nog mooier maar hier kun je geen foto's mee maken
    Hoezo kan dat niet? Geef mij er maar 1 knus onder mijn linkerarm, dan maak ik met mijn vrije rechter wel die foto's!

Waarschuwing aan het vrouwelijk deel der natie: de richting waarop deze thread zich beweegt is niet geschikt voor u...

maar het is inderdaad een verdomd leuk cameraatje...

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by dirkv View Post
    Schitterende dames inderdaad, als je ze zo presenteerd wil ik ook wel zo'n leuk compactcameratje.
    Ik dacht dat alleen auto's zo verkocht werden. Zet er een wulpse pitspoes naast en elke man wil die kar. Maar ik heb het altijd verkeerd gezien. Ik zal je vertellen waarom.
    Er zijn enorm veel vrouwen die ineens beginnen met de fotografie. Het digitale tijdperk heeft als neveneffect dat het blijkbaar eenvoudiger is geworden. Verder is de vorm van de toestellen ineens belangrijk. Je ziet op de foto een roze en blauw item, wat het meeste weg heeft van een dun doosje tampons. Typisch een camera voor vrouwen. Als ik naar mezelf kijk, dan kan ik zo'n apparaat niet eens bedienen met mijn lompe kluiven. Nee, geef mij maar zes kilo grootformaat. Dus dit toestelletje is typisch op de vrouw gepositioneerd.
    Nou heb ik ook ergens gelezen dat de stem van de vrouw het belangrijkst is bij grote aankopen. Dus volgende keer dat ik veel/mooie vrouwen iets aan zie prijzen, dan zal ik er anders naar kijken. Ze staan er dus niet voor de man, maar voor de vrouw. Balen.

P.S. "Mevrouw, wat heeft u een paar verdomd leuke cameraatjes..." ;-)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    35mm
    tja, wat moet je daar nou mee als een van de weinige vrouwen op dit forum.............

Wat mij betreft hadden ze er wel een paar mooie kerels bij mogen zetten Nu koop ik de camera natuurlijk nooit

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Ankepanke: Het is wel zeer positief te weten dat er ook Nederlandse vrouwen op APUG zitten, ik begon er al aan te twijfelen... en dat zou toch wel erg raar zijn met het toch niet geringe aandeel vrouwen op de Nederlandse fotoopleidingen. Welkom en nodig je vrouwelijke collega's ook uit op APUG! (doe ik ook met elke m/v fotograaf die ik nog met film zie schieten, verbazingwekkend hoeveel APUG nog niet kennen).

Marco
    http://www.boeringa.demon.nl

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin