Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,276   Posts: 1,534,786   Online: 821

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    Multi Format

bilora box camera

hallo,

Onlangs kreeg vanuit de familie een Bilora box camera toegespeeld waarmee mijn grootvader nog mee heeft gefotografeerd.
    Nu zou ik graag ook nog eens opnamen gaan maken met het toestel.
    Maar als ik het toestel bekijk, kan ik eigenlijk niets instellen. Enkel is er een tijdsinstelling B (sluiter open zolang ingedrukt) en T (geen idee welke snelheid).
    Er is geen diafragma aanpassing-aanduiding.
    Heeft iemand enig idee hoe hiermee te werken?

Peter

Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    I’m sorry to intrude with an English post, and perhaps I have misunderstood your post - but it seems like I have the same or at least a similar camera. Mine is a Bilora Bonita that I’ve inherited from one of my aunts.

I might be able to give you some information, but I’m sorry to say that I have no idea what the M/I shutter setting fires at.

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik heb een sterk vermoeden dat er weinig in te stellen valt. heb wel net gelezen dat hij over 2 diafragma's beschikt, F11 en F16. Ik zou er gewoon een film instoppen en gaan uitproberen.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin