Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,665   Posts: 1,481,689   Online: 728

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 21 to 30 of 51

Thread: Mamiya C330

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Dat adres in Uden kan ik je van harte aanbevelen. Heb daar zeer goede ervaringen mee.
    harry

Release, the best you can do...

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Daar zal ik dan eens contact mee opnemen, de sluiter van mijn 80 mm begint wat traag te worden, zeker onder de 1/30e. Dank voor de tip en de aanbeveling.

Edit: naast adres en mail ook een webpagina:
    http://www.mamiya.nl/service/mamiya_service/
    Last edited by kraker; 12-23-2009 at 04:59 AM. Click to view previous post history. Reason: link toegevoegd

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Shooter
    Medium Format
    Heb bij dat bedrijfje in Uden heel soepel nieuwe light seals gekregen voor mijn 645.
    Keurig opgezonden met rekeningetje erbij. Netjes geregeld binnen 2 dagen.

k.hendrik's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    87
    Bedankt voor de tip; maar inmiddels is de lens onder garantie gerapareerd en werkt weer voortreffelijk. Ik plaats regelmatig wat foto's van C330 hier op APUG. De 135 mm die ik zolang te leen had heb ik voor E 50.= ook maar aangeschaft. Zo'n adres in Uden is altijd handig want ik vermoed dat mijn seals wat gaar worden.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    K.Hendriks,dat is een samenspel tussen 2 ringen op het objectief,een soort beveiligingdat je in het vuur van de strijd niet de verkeerde tijd inschakeld,ik had indertijd een ouwe Rolleicord,en die had dat ook,maar het is een bepaalde werkwijze die je moet uitvoeren om de sluitertijden onder de 1/30ste te krijgen,of,en dat lijkt me makkelijker,ga even terug naar die zaak,en vraag het,simpel.

k.hendrik's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    87
    Nou Elbulvelie3ethpie: als je mijn bericht van 24 dec. en 14 jan. hebt gelezen :0

Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by k.hendrik View Post
    Bedankt voor de tip; maar inmiddels is de lens onder garantie gerapareerd en werkt weer voortreffelijk. Ik plaats regelmatig wat foto's van C330 hier op APUG. De 135 mm die ik zolang te leen had heb ik voor E 50.= ook maar aangeschaft. Zo'n adres in Uden is altijd handig want ik vermoed dat mijn seals wat gaar worden.
    Zelf doen. Is niet moeilijk. Een beetje handigheid is wel vereist.
    Is genoeg over te vinden. Google maar enss.

Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by k.hendrik View Post
    Klein ribje uit het lijf; hedenmiddag in een fotozaak voor E 250.= een Mamiya C330 + 2.8:80 aangeschaft. incl. 3 mnd. garantie !! Iemand nog een NL handleiding ? & tips/truuks/info natuurlijk ! Mooi om naast m'n onvolprezen Lubitel te gebruiken.
    Ik zit deze 'baksteen' nauwkeurig te bekijken en ontdek geen enkel gebruikers spoor; alsof ie nieuw uit het doosje komt ??? Ik ben er iig zeer blij mee

vrgr
    Hallo Klaas,
    Heb je inmiddels als een nederlandse handleiding voor de 330!!??

Groet
    Joop

k.hendrik's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    87
    Joop,
    nee, maar de Engelse gaat ook prima. Gratis te downloaden als PDF bestand.

vrgr

k.hendrik's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    87
    Nieuw probleem met m'n onvolprezen baksteen C330 Hoe komt het toch dat bij mijn films de 1e opname half op de film staat en op het einde nr. 12 een onbelichte ruimte heeft. Ik maak dus per film 11 1/2 opnames !! Bij het inleggen van de film ga ik vgl. het instructieboekje te werk.

vrgr

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin