Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,556   Posts: 1,573,168   Online: 828

Results 1 to 5 of 5

Thread: bronica

Shooter
    Large Format

bronica

fotografen!

ik heb al op dit onderwerp gezocht maar ik kon niks vinden, vandaar dit nieuwe draadje.
    ik ben sinds kort de trotste eigenaar van een bronica sq-a camera. het was een topdeal via marktplaats, voor 100 euro de camera, lens, twee achterwanden en een tas vol met spullen (ringetjes , gebruiksaanwijzegingen :rolleyes. het apparaat werkt ook naar behoren en is nauwelijks gebruikt.
    maar nu de vraag, met wat voor onderdelen kan ik de camera nu uitbreiden? is het mogelijk om nieuwe lenzen op de camera te monteren? ik ben nu nog maar een beginner, op ebay lopen de bronica lenzen flink in de papieren, en wil nu vooral dingen uitproberen. is het mogelijk om wat simpele verschillende lensjes bij te kopen en flink te experimenteren?

alvast bedankt,
    groet
    tim

FotoGys's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Hallo Tim,

welkom op dit forum,

waarom niet beginnen met wat je hebt, in plaats van meteen allemaal lenzen zien te bemachtigen. De fotograaf maakt de foto, het gereedschap ondersteund.

Wens je veel plezier

Guus
    Fotografen zien veel meer in hun leven

Shooter
    Large Format
    het is ook meer ter orientatie. ik weet wel wat ik gekocht heb, maar ik weet niet wat de mogelijkheden in de toekomst zijn....

Shooter
    Medium Format
    Beste Tim

Ik weet nog wel enkele uitbreidingen voor je kamera.
    Statief, enkele draad ontspanners. ( je verliest er nog wel eens een.)
    De lenzen zijn niet goedkoop dit in verband met de inwendige sluiter.
    Veel succes op dit mooie midden formaat.

met de vriendelijke groeten Harry

Shooter
    4x5 Format
    Gefeliciteerd met de Bronica !

Ik ben, als alles goed gaat, weer vanaf 15 september a.s. terug in NL voor langere tijd (Den Haag).
    Bij problemen of vragen kan je bij mij terecht, ik ben fotograaf/reparateur, altijd handig om zo iemand in de achtergrond aanwezig te hebben.

Veel plezier !

Peter

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin