Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,589   Posts: 1,545,918   Online: 1171

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    35mm

Mamiya 645J - Waist level finder

Hoi,

Ik heb me dinsdag nogal vrij impulsief een Mamiya 645J gekocht.
    Nu ja, impulsief, ik was al langer van plan om een MF camera te kopen, en toen ik in de winkel was om developer en film te kopen, sprong die 645J spontaan in mijn zakje.

Waarom de 645J? Goedkoop om te beginnen en ondanks zijn beperktheden las ik er toch wel vrij positieve dingen over op het www. Uiteindelijk zal er in de nabije toekomst nog een 6x6 bijkomen. (alleen nog even uitmaken welke).

Nadat ik de eerste twee filmpjes ontwikkeld had, kon ik mezelf voor de kop slaan dat ik zolang gewacht heb met de aankoop van een MF cam.

- voorbeeldje
    - voorbeeldje

Maar nu komt de vraag: Heeft er iemand een idee waar ik een waist level finder voor deze camera kan vinden? Ik heb gezocht op de Belgische 2de hands sites en op fotoapparatuur.nl, maar vond niets. Ook eBay heeft geen waist level finders in het aanbod op dit moment.

Heeft er iemand uit Be/NL ervaring met het aankopen van fotoapparatuur bij keh.com? Daar vind ik er nl. wel.

Ik zou trouwens nog een lensdop (voor en achter) voor de Sekor C 80mm 2.8 willen kopen ook.

Alvast bedankt voor de hulp.
    Last edited by TiCor; 04-10-2010 at 07:54 AM. Click to view previous post history.
    Best regards,
    Tim
    Portfolio

maarten m's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    hey tim,

ik weet dat er eentje extra bij fotoshop ligt, maar deze wordt "alsnog" enkel met de body + lenzen + ... verkocht.
    misschien kun je eens een klapke doen (met dirk!).
    luister ook eens bij rob, die had plannen voor een mamiya, vertelde hij me gisteren ...

grts, mm

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin