Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,990   Posts: 1,524,203   Online: 1191

Page 6 of 6 FirstFirst 123456
Results 51 to 55 of 55

Shooter
    Medium Format
    Hallo 645 liefhebbers,
    ik heb de 645 met veel toebehoren. Mag dat lompe en zware wel. Heb nu een verllopring zodat ik die lenzen ook kan gebruiken op mijn digitale D 200. ( weet dat ik nu vloek maar toch) Dat is geinig met je 45 mm van de Mamiya op de boddy van de D 200. Geeft heerlijke "zachte" beelden.
    Hoewel het vééél spannerder is om met de Mam. te werken. Je bent veel aandachtiger aan het componeren en de spanning van of het wel wat geworden is, na die grote klap van de spiegel.
    Dit is geen technisch verhaal, maar een oprisping vanuit het hart.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Ik heb nog een Kiev 88 compleet te koop staan,en een Kiev 88 zonder objectief.
    Nog liefhebbers?

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Geachte heren,

Kan het getouwtrek oftewel welles/nietes,tot het verleden behoren.
    Of hebben jullie aandelen,of krijgen jullie gelden uit helaas failliet gegane mooie cameramerken.
    Wilt u zich,vanaf nu weer bepalen tot de fotografie.
    Dan ben ik u zeer erkentelijk.

Met vriendelijke groet,

Ruud.

Shooter
    35mm
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb me de laatste tijd ingelezen in MF. Ik heb voorheen gefotografeerd met een Canon EOS 50E, een Canon 350 D en de laatste jaren een Canon 30D. Ik fotografeer het eene jaar heel veel en het andere bijna niet. Mijn stijl is voornamelijk proefondervindelijk beter trachten te worden. Ik begin nu de smaak weer te pakken te krijgen en overweeg twee dingen:

1: De aanschaf van een studio flitsset budget ca 250 euro (krijg ik als kado)
    2: De aanschaf van een MF voor ca 250 euro. (Mamiya 645 bv, of eventueel een 6*6)

Enkele vragen hierover:
    Ik zou bovengenoemde items in combinatie met elkaar willen gebruiken voor portretten. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van beiden?
    ??
    Kan ik met iedere Mamiya 645 een flitsset aansturen?
    Wat is er eventueel nodig om dit te realiseren?
    Zijn er zaken om specifiek rekening mee te houden als je een flitsset aanschaft icm MF?

bvd,

bvd.
    Mark

Shooter
    Multi Format
    Een Sekor 3,5/150mm (N) is een prima objectief voor portretten. Om met een M645 systeem handig te kunnen werken (m.n. voor portretten) heb je een prisma zoeker nodig.

Elke M645 bezit een extern flits contact voor het aansturen van een (studio) flitser.

Роберт
    My favorite store: http://www.fotohuisrovo.nl

Page 6 of 6 FirstFirst 123456

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin