Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,735   Posts: 1,515,372   Online: 1052

Results 1 to 3 of 3
    jelke's Avatar

Hasselblad Proxar

ik ben van plan om een Hasselblad Proxar f = 1m lens te kopen, met mijn 80mm CB lens kan ik dan scherpstellen tussen 58- en 114 cm maar hoe zit het met de kwaliteit, is er verlies van scherpte in mijn foto's?

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by jelke View Post
    ik ben van plan om een Hasselblad Proxar f = 1m lens te kopen, met mijn 80mm CB lens kan ik dan scherpstellen tussen 58- en 114 cm maar hoe zit het met de kwaliteit, is er verlies van scherpte in mijn foto's?
    Welke proxar f=1m heb je op het oog? Er is een Zeiss product en een japans product. Ik zou een proeffoto nemen en zien of de kwaliteit acceptabel is.

Jed

jelke's Avatar
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Welke proxar f=1m heb je op het oog? Er is een Zeiss product en een japans product. Ik zou een proeffoto nemen en zien of de kwaliteit acceptabel is.

Jed
    het gaat om een Hasselblad B60 Proxar T* Multicoated Lens, ik ben benieuwd wat de kwaliteit is voordat ik deze ga kopen, ik wil met mijn 80mm lens wat dichterbij het onderwerp komen

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin