Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,478   Posts: 1,571,063   Online: 1085

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    35mm

hasselblad 50 mm CF filter

Hoi Allen ,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken dat jullie een kijkje nemen in deze topic . Ik heb een rare vraag misschien, Maar ik heb een hasselblad 50mm CF lens, Voor deze lens zou ik graag een grijsfilter willen kopen en een polar filter , maar welke filtermaat is dat ? En welk merk filter kan ik het beste nemen.

Mvg Jacques

Shooter
    4x5 Format
    De Distagon CF f4/50mm heeft een 60mm bajonet als filter aansluiting. Dus je zit vast aan een hasselblad filter of als die er zijn een adapter ring naar een normale schroefdraad.
    Printen is net als leren fietsen. Theorie helpt niet, je moet het doen.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by nikon F4 View Post
    Hoi Allen ,

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken dat jullie een kijkje nemen in deze topic . Ik heb een rare vraag misschien, Maar ik heb een hasselblad 50mm CF lens, Voor deze lens zou ik graag een grijsfilter willen kopen en een polar filter , maar welke filtermaat is dat ? En welk merk filter kan ik het beste nemen.

Mvg Jacques
    Ik denk dat je het best uitbent met Lee filters. Zij hebben een adapterring voor deze lens en dan kun je hun filterhouder en de hele filterzwik er op zetten. Zie:
    http://www.leefilters.com/camera/pro...rs/currentTab:

Jed

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin