Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,901   Posts: 1,584,450   Online: 930

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20

Thread: Kodak Regent

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by AgX View Post
    Ofschoon dat een duits camera is, ben ik die nog nooit tegengekomen. Apart ontwerp, ook blijkbaar een leuk tasje.
    Hij is gewoon mooi, het is denk ik een van mijn mooiste camera's tot nu toe.

Shooter
    Multi Format
    Images
    5
    Je kunt ook met een nagelknipper de zijkantjes trimmen. In een oude goedkope brownie werkte dit en heb ik geen problemen gehad met het palletje wat de spoel doorspoelt....als je begrijpt wat ik bedoel. Bij de wat duurdere camera's zal dit waarschijnlijk nauwkeuriger zijn. En anders zeker naar Houten komen over 2 weken.

Groet,

Peter
    Reality is whatever stays when you stop believing in it.
    allthingsanalogue.weebly.com
    darkroomninja.blogspot.com

Shooter
    35mm
    Ga ik proberen, even ergens een 120 film scoren, want kopen in de VS is een verhaal apart. Ze hebben inderdaad 620 films op voorraad en die zijn niet eens zo vreselijk duur. 12 dollar. Alleen het verzenden kost al meer dan 40 dollar.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by AgX View Post
    Jed, Fotoimpex hebben geen type 620 in hun catalagus nog in hun net-winkel.
    http://www.fotoimpex.de/Home/films/e-127/e-127.html
    Volgens de fotoimpex catalogus is de 620 spoel met de Efke/adox 100 bij hen in het assortiment, zie website.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by panzerfaustnl View Post
    Ga ik proberen, even ergens een 120 film scoren, want kopen in de VS is een verhaal apart. Ze hebben inderdaad 620 films op voorraad en die zijn niet eens zo vreselijk duur. 12 dollar. Alleen het verzenden kost al meer dan 40 dollar.
    In de voorgaande post, heb ik de website van fotoimpex gegeven met de 620 film. Maar je kunt ook een mail sturen naar fotoimpex of ze een spoeltje los hebben. En, zoals hier ook eerder gemeld, op 13 november is de beurs in Houten. Daar zul je ze ook wel vinden.

Jed

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Mijn excuse Jed,
    ik heb hun website en catalogus grondig doorgekeken én ook hun zoekfunctie gebruikt.
    Weet niet of het niet vinden nu tegen míj of tegen Fotoimpex spreekt...

In ieder geval goed om te weten dat er die film nog in aanbod is!

k.hendrik's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    81
    "niet het vinden, maar het zoeken is zo mooi"
    lees ook eens: E.Herrigel 'Zen en de kunst van het boogschieten'.

Shooter
    35mm
    Met de link kom je op die site, maar als je daarna verder bent gegaan, kom je alleen maar fouten tegen. Ik hoop dus dat ze deze type film nog hebben.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by panzerfaustnl View Post
    Met de link kom je op die site, maar als je daarna verder bent gegaan, kom je alleen maar fouten tegen. Ik hoop dus dat ze deze type film nog hebben.
    Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik zou per mail een bestelling doen. Dat doe ik altijd zo. Als iets (tijdelijk) niet voorradig is, laten ze het wel weten.

Jed

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik zou per mail een bestelling doen. Dat doe ik altijd zo. Als iets (tijdelijk) niet voorradig is, laten ze het wel weten.

Jed
    Geachte Jed,

Ik had bijna eens een Yashica 2-oog gekocht,net zo,n type als Rollei.
    Op het laatste nippertje heb ik er vanaf gezien,omdat het een 4x4 camera was,is dat dan hetzelfde filmformaat als de 620 spoel?

Goede jaarwisseling toegewenst,

Ruud.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin