Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,678   Posts: 1,482,165   Online: 1099

Results 1 to 3 of 3
    matt's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Reparatie Nikon FM: matglas verwisselen

Hoewel ik tot nu toe veel geluk heb gehad met aanschaf van 2e handscamera's heb ik met Nikon FM minder geluk. De eerste heeft een lelijke vlek op het matglas en weigert dienst met de MD-11 of 12. De tweede -zo bleek gisteravond na het ontwikkelen van de 1e film- heeft een defecte sluiter: hij gaat niet verder open dan de helft of 2/3e deel van het doel, met als gevolg gedeeltelijke belichte negatieven (net alsof je de flitssynchronisatietijd te snel hebt gezet). Ik zal moeten accepteren dat ik met 2 totaal uitgenutte body's zit, waarvan 1 niet bruikbaar

Mijn vraag is: is er een reparateur in de Randstad actief, anders dan INCA, waar ik van de week mijn defecte FE-2 (ja ja het is me het weekje wel) heb laten opsturen. die het matglas van de ene body (ik hoop niet dat de vlek in het prisma zit) in de andere body kan zetten. het is nl. geen standaard verwisselbaar matglas.

Dank voor jullie reacties

Matt.
    De bleekste inkt is beter dan het beste geheugen...ergo: dat geldt ook voor foto's, maar vergeet niet te kijken.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    In Boskoop: www.camtech.nl
    In Zoetermeer: Kamera Service, 079-3163339

Succes

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

matt's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by clogz
    In Boskoop: www.camtech.nl
    In Zoetermeer: Kamera Service, 079-3163339

Succes

Hans
    dank je wel, Hans,

ik ga morgen even bellen.

Matt
    De bleekste inkt is beter dan het beste geheugen...ergo: dat geldt ook voor foto's, maar vergeet niet te kijken.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin