Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,322   Posts: 1,536,903   Online: 1090

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 33 of 33
    PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    met een gewone printer zoals mijn hp - ik kan het me voorstellen (ik wil het trouwens niet weten voor alternatieve dingen
    heb vandaag de resultaten gezien van prints zonder gebruik te maken van fotoinkt: megaveel verbleekt.

De F80 is de max, voor mij toch een hele verbetering tov de f55
    Mja losse spotmeting: ik heb al een gewone lichtmeter hé maar tzijn ook die andere kleine dingetjes zoals draadontspanner, meer gebruiksgemak (ook zwaarder...)
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Medium Format
    Vraagje: waarom een F6 ? Ik heb altijd gedacht dat een F5 het summum was ? of stel ik nu een heel blonde vraag ?
    De ontwikkeling van de laatste professionele digitale reflexen (want daar vindt verdere cameraontwikkeling tegenwoordig plaats) heeft Nikon ook in een filmvariant op de markt gebracht. Hier in het westen lijkt zo'n professioneel model voor film tamelijk kansloos als het om de verkooplijsten gaat, maar in het oosten wordt er door profs nog altijd veel op film geschoten.

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Vraagje: het schijnt dat het bij een F80 ook mogelijk zou zijn om een stukje van je film uit de cassette te laten steken bij het terugspoelen. Maar aangezien het niet in de custom functions zit, zal dit enkel bij een servicebeurt kunnen gebeuren zeker?

Moet je dat niet af en toe laten doen? Ik zou het wel handig vinden aangezien ik dan kan werken met een filmpje N, N+1 en N-1

Vraag 2 (Marc): hoe test je een film 'in'?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin