Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,712   Posts: 1,482,970   Online: 909

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
    jaapv's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Autofocus in Bussum, Konijnberg, Cameraexpress, foto Abro, er zijn er vast nog meer, maar dit zijn zaken bij wie ik allemaal prima en betaalbaar spul heb gekocht.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    hallo hka,mag ik je vragen wat je bedoelt met "Riezen Angebot",waar kan ik dat vinden,misschien wel stom van me,of is het een onderdeel van ebay,ik hoor het wel.
    Ruud.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    "Riezen Angebot"
    Dat noemen we in het Nederlands "knalkoopjes" of "fantastische aanbiedingen" o.i.d....
    harry

Release, the best you can do...

alex.slaets@adeo.be's Avatar
    Shooter
    35mm
    Mijn ervaringen met het kopen van lenzen en bodies op Ebay zijn uitstekend. Lees duidelijk de beschrijving en check of de verkoper een goede feedback score heeft. Stel desnoods een paar duidelijke vragen over het ontbreken van specifieke mankementen.

Qua Leica heb ik voor relatief weinig geld een CL met 40mm/2 gekocht. Dat heeft me 'slechts' 350 euro armer gemaakt. De camera werkt fantastisch, en de lens schijnt ook één van hun betere te zijn. Op de CL passen trouwens bijna alle m-mounts.

De zoeker is ok. Ik had gisteren nog een M6 en een M7, beide 0,72, vast en die zoekers zijn inderdaad iets helderder en groter, maar niet veel. Verder is de CL wat compacter dan de M's.

RVV
    RVV is offline

Shooter
    35mm
    Ik koop al mijn fotospullen op eBay, het maakt niet waar, Amerika, Duitsland, Engeland.

Eén voorwaarde: als er geen heel duidelijke reuzeformaat foto's bij de advertentie staan, met alle aanzichten erop afgebeeld, dan haak ik af.

Ik heb voorts erg goede ervaringen met http://www.grainlab.com en Foto Kauska, beide Duitse bedrijven, beide ook op eBay actief.

Foto Kauska is te Googelen via 'Foto Kauska' en dan de eBay-link op hun website aan te klikken.

chrismoret's Avatar
    Shooter
    35mm RF
    Of kijk eens in Enschede, bij Second Hand Cameras, aan de Korte Haaksbergerstraat. De website is niet veel, maar je kan altijd ff bellen. Heeft behoorlijk wat liggen.
    www.secondhandcameras.nl
    ....took the red pill, and just buckled up....

Chris

flickr&blog

Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Dat noemen we in het Nederlands "knalkoopjes" of "fantastische aanbiedingen" o.i.d....
    Dat (Riesen Angebot) is letterlijk een reusachtig groot aanbod (schrijf je wel met een "s", en niet met een "z").

Dat het ook koopjes zijn is daarmee nog helemaal niet gezegd. Afwachten dus.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin