Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,811   Posts: 1,581,550   Online: 946

Results 1 to 4 of 4
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1

"it's not the bow and arrow, it's the Indian"

prachtig gezegde...
    'k Zal het laten in mijn hersenen tatoeëren...:-)

Fred

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Zeg dat vooral maar tegen die digifreaks :P

Vandaag nog naar een tentoonstelling geweest van de dichtsbijzijnde fotoclub (Dafot in Zomergem): ik was heel tevreden mooie barietjes tegen te komen.
    Maar de digitale prints: bwah. Als er geen vlakken zonder detail te zien waren (compressie?) kwam ik dan wel heel af en toe het gevolg van unsharp masking tegen...
    Over het algemeen: ik ga me wel inschrijven bij die mensen, ze komen toch maar om de twee weken samen en voor zover ik weet tellen ze 5 a 6 mensen die bij analoog zweren (volgens de voorzitser)
    Het gezegde klopt volgens mij vooral (enkel?) als je het over de boodschap/kracht/schoonheid van het beeld hebt.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by fred
    prachtig gezegde...
    'k Zal het laten in mijn hersenen tatoeëren...:-)

Fred
    Deftig resultaat met de Leica, vorige vrijdag?

G

Shooter
    Multi Format
    Een beetje late reactie weliswaar:
    een paar maanden geleden op vakantie in Frankrijk sprak ik een lokale klassiek werkende fotograaf en in de loop van het gesprek zei hij: "als ik een mooie plaat laat zien dan wordt me vaak gevraagd met wat voor camera die gemaakt is, maar ik ken geen schrijver die ze vragen met wel merk schrijfmachine hij dat mooie artikel geschreven heeft..."

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin