Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,944   Posts: 1,585,796   Online: 1012

Results 1 to 2 of 2
    Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9

Nikon F3 met metz sca344 vraag

Ik heb een Nikon F3 met een metz 45cl4 fltser met een sca 344 adapter.
    Mijn vraag is nu, op de sca adapter zit een draai schijfje met de asa waarde van 25 tot 400, nu zit er ook een schijf op de flitser zelf. Is het nu de bedoeling dat ik de iso/asa waarde van mijn camera overneem op de sca adapter .
    Dus dat alle waardes gelijk zijn op de camera , sca adapter en flitser.
    De verwarring ontstaat omdat je niet bij alle sca adapters een iso waarde hoeft in te stellen. helaas heb ik hier geen beschrijving bij en dan dit ook niet vinden op het internet. ik wil weten of je hier mee een invul flits in kunt stellen?

Wie kan me helpen.
    Of wie kan me helpen aan een kopie manual.

dank u

Shooter
    Multi Format
    Images
    91
    Tevreden gratie mijn vertaald antwoord. Op wijze TTL, zou ISO die op de flits of de adapter SCA plaatst geen effect moeten hebben. De camera zal de flitsoutput volgens ISO controleren die op de camera plaatst. Als de flitsweigeringen, de waarschijnlijke oorzaak contact tussen de drie spelden in de voorzijde van de adapter, en de camera is. Ik hoop dit uw vraag richt.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin