Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,767   Posts: 1,516,455   Online: 884

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    35mm

sluiter F90 geblokeerd

het lot kan soms wreed zijn... ik was met het werk vrijdag in brugge, zaterdag kwam mijn vriendin met de kinderen af. dus, vrijdag geen fotoos genomen om mijn collega's niet te veel op te houden. Zaterdag met de familie stad in. braafjes alleen de F90 meegenomen en niet een extra F70. (wat ik anders altijd doe...) dus ik trek de laatste 6 frame-pjes op van een oud filmpje op, steek een nieuw filmpje en na een beeldje of 3 ERR error dus... gedaan met fotoos trekken, na controle van batterijen, filmpje, stofjes... niks te vinden, wezl nog steeds ERR.
    eens thuis tegoei gekeken en de sluiter gaat niet meer open en toe. ik hoor de eerste klik om te openen zonder dat die speciaal klinkt (of is het de spiegel die ik hoor?) en dan hoor ik een seconde of zo erna een tweede, trage doffe klik (net alsof dat ergens blijft aan haperen.)
    heeft iemand tips? zelf open doen? binnen doen en misch meer betalen dan dat ik hem tweedehands gekocht heb? ik heb al wel eens oudere toestellen open gedaan en het merendeel kunnen repareren maar om nu blindelings aan de F90 te beginnen...
    Alle tips zijn welkom!!!!
    Bedankt,
    Tom

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    eens de batterijen eruit halen en met nieuwe werken??

Shooter
    35mm
    batterijen OK, een tijd zonder batterijen laten staan, geen effect, nieuwe batterijen ook geen effect... (jammer genoeg) vrees voor een mechanisch probleem.

Shooter
    Multi Format
    Slecht nieuws, Tom!

Als je wat deftige lenzen hebt voor dat toestel, zou je op zoek kunnen gaan naar een nieuwe (of goeie tweedehandse) body...

G

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    of een F100
    of een FM2A
    of een F3

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin