Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,671   Posts: 1,481,812   Online: 1171

Results 1 to 4 of 4
    Philippe-Georges's Avatar
    Shooter
    Multi Format

NIKON F PHOTOMIC

Weet er iemand waar ik m'n 'nieuwe' Nikon F Photomic (1964) een CLA kan laten ondergaan, liefst in de Benelux?
    "...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
    (freely translated quote by Guido Gezelle)

PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Bij mijn weten is er voor nikon in vlaanderen maar een adresen dat is bij de invoerder nl. de beucelaer in antwerpen , en anders rechtsteerks bij nikon europa , die zullen wel een adres hebben waar het mogelijk is om uzelf te behelpen.
    met mijn vergroter ben ik zo ook aan een adres in duitsland geraakt.
    het is nu niet zo vanzelf sprekend meer om nog een fatsoenlijke technieker te vinden voor zulke toestellen.
    ludo.

Adri van Loenhout's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    4
    Neem eens contact op met Will van Manen (in Nederland dus in de Benelux), daar heb ik goede ervaringen mee.
    http://www.kamera-service.info/

Adri

Philippe-Georges's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ludo, Debeukelaer doet al lang geen NIKON meer, wel Pentax en Leica, en dus ook geen Nikon service zelfs niet voor die oude modellen, jammer.
    Adri, dank je voor de tip, ik heb zo juist een mail verstuurd voor meer info.
    "...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
    (freely translated quote by Guido Gezelle)

PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin