Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,714   Posts: 1,483,032   Online: 773

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 34 of 34
    mhulsman's Avatar
    Shooter
    8x10 Format
    Coen,

Met een verstelbaar negatiefmasker kan je "scherpstellen" als het negatief niet helemaal in het scherpstel vlak ligt.
    Een imacon kan zelf scherpstellen, maar dan praat je in een 2e hands prijsklasse van meer dan 1000 euro.

Als je met de U640 een epson bedoeld, het is alleen een flatbed en dus alleen voor prints en meer dan genoeg voor web jpg's.

Mike
    --Mike

Coen's Avatar
    Shooter
    35mm
    @ Th van Kints

Vandaag was hij er weer niet. Binnenkort nog maar eens proberen.

@ Hulsman

Kun je met een U640 goed fotonegatieven scannen om ze vervolgens op de computer te zetten?
    Last edited by Coen; 06-08-2011 at 10:57 AM. Click to view previous post history.

Shooter
    Medium Format
    Mij lijkt de 640 iets minder voor kb.

groet,

Theo

Coen's Avatar
    Shooter
    35mm
    Ok, ik heb mijn oude onscherpe scanner verkocht. Morgen komt ze hem ophalen. Inmiddels heb ik een Epson V200 Photo gekocht. Deze word waarschijnlijk van de week bezorgt. Ik zal dan wel even het verschil laten zien.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin