Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,767   Posts: 1,516,464   Online: 895

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22

Thread: Hexar

Shooter
    Medium Format
    Ik heb een 2 Konica Hexar's met 4 lensen. Een fantastische camera. Als je wilt weten tot wat voor kwaliteit een hexar RF in staat is dan kan je bij mijn fototentoonstelling over Cuba komen kijken in de centrale hal bij het hoogheemraadschap van Rijnland, Archimedesweg 1 te Leiden. Ik wil wedden dat het je niet tegenvalt. Je moet wel snel zijn want de tentoonstelling loopt tot 8 september en is te bezichtigen tussen 9.00 en 16.00 uur. Als je bij de receptie naar mij vraagt kan ik je rondleiden. Portretten en vervoer is het thema. Er ziten ook foto's met een Hasselblad bij maar de mooiste foto's heb ik toch met de Hexar RF met 35 mm lens gemaakt. Ik had toen nog maar 1 body met 1 lens. 50 x 75 cm afdrukken worden prachtig. Kortom ik kan de Hexar RF van harte aanbevelen. In een kleine tas passen 2 bodies en 4 lensen. Maar met 1 body en de 35 mm lens ben je ook fantastisch uitgerust. Let op de koopjes op e-bay. Bijna niemand heeft door dat je met een professionele camera bezig bent en dat heeft ook zijn voordelen.

Met vr.gr.

Peter Gaulhofer
    Aerdenhout

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Weet iemand hoe ik de filmgevoeligheid in moet stellen van een Kodak Retina III S.
    Ik heb hem pas aangeschaft,een hele mooie camera,en ik zit er mee te spelen om hem onder de knie te krijgen,enkel het instellen lukt me nog niet.

Ruud.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin