Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,862   Posts: 1,583,180   Online: 718

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Fotohuis
    NaweeŽn van de Carnaval.....

Groetjes uit voormalig Pomperstad.
    Niet alleen van carnaval ;-)
    Zonder mij dan maar, wie weet een volgende keer!

G

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Jasper
    het probleem met van die tekenwinkels, is alles zo ongelooflijk duur!
    Wat ze soms durven vragen voor een stukje gewonen linolium (om lino druk te doen) of wat papier, echt jammer.

Jasper
    Volgens mij was je vraag waar je het kon kopen en niet waar je het voor niets zou kunnen krijgen. De prijzen van merkmateriaal zijn overal ongeveer gelijk. Je kunt er uren instoppen om ergens een centje goedkoper uit te zijn maar loont dat al die moeite. Als je veel nodig hebt zijn er altijd deals te maken.
    Beter duur dan niet te koop is mijn credo.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    inderdaad, in ben op zoek om het te kopen. Maar ik dacht dat er hier iemand misschien een leuk adresje wist, of een alternatief ook op rol.

Ik ga toch maar voor de 35 euro voor twintig meter denk ik. Kan ik delen met een vriend, en 10 meter kalkpapier, daar kom je een heel eind mee weg.

bedankt voor de reacties;

jasper

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin