Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,337   Posts: 1,537,600   Online: 1105

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Shooter
    Multi Format

Kalkpapier/kristalpapier?

Weet iemand waar je in Vlaanderen/omgeving Brussel, kalkpapier of liefst iets wat daar op lijkt en veel goedkoper is, op rol kunt kopen?
    Wat is een goed alternatief? Ik heb gehoord dat kristalpapier ook goed werkt als diffuser, maar waar vind je dit? Kent iemand tracing? dit zou ook een difuus effect hebben.
    Alle tips welkom!

jasper

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jasper
    Weet iemand waar je in Vlaanderen/omgeving Brussel, kalkpapier of liefst iets wat daar op lijkt en veel goedkoper is, op rol kunt kopen?
    Wat is een goed alternatief? Ik heb gehoord dat kristalpapier ook goed werkt als diffuser, maar waar vind je dit? Kent iemand tracing? dit zou ook een difuus effect hebben.
    Alle tips welkom!

jasper
    Ik weet niet waarvoor je het nodig hebt, maar als het is om diffuus licht te produceren, kom je met een wit laken op een houten geraamte ook een heel eind.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Jasper
    Alle tips welkom!

jasper
    Bij en goede shop in teken en kunst benodigdheden. Waar ze ook kalkpapier verkopen is daar waar ondermeer architecten en tekenaars hun spullen kopen. in een goed gesorteerde kantoorwinkel. Kodatrace is ook een soort kalkpapier maar dan van kunstof. Is zeer mooi om te gebruiken als diffuus materiaal.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    het probleem met van die tekenwinkels, is alles zo ongelooflijk duur!
    Wat ze soms durven vragen voor een stukje gewonen linolium (om lino druk te doen) of wat papier, echt jammer.

Jasper

Shooter
    Medium Format
    Als je zondag a.s. op de APUG bijeenkomst komt, kan ik een meter (kalkpapier) voor je meenemen.

Groetjes,

Robert

www.FotohuisRoVo.nl

Shooter
    Multi Format
    heel vriendelijke formumleden hier! Maar eigenlijk ben ik echt op zoek naar meerdere rollen, niet alleen voor mij, maar ook voor vrienden/medestudenten.
    Is 35 euro incl. een goeie prijs voor een rol kalkpapier van 1,10 m breed en 20m lang?

groet jasper

ps: ben net een paar dagen actief op dit forum, eneuh, wat en hoe en waar met apug bijeenkomsten?

Shooter
    Medium Format
    Zie: "Door leden georganiseerde evenementen". Er gaan overigens ook een aantal belgische APUGers, via Mechelen meen ik.
    Udenhout ligt tussen Waalwijk en 's-Hertogenbosch.

Prijzen voor kalkpapier rollen zou ik moeten nakijken. Iets voor de kantoorboekhandel maar is altijd vrij duur geweest.

Groetjes,

Robert

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Fotohuis
    Als je zondag a.s. op de APUG bijeenkomst komt, kan ik een meter (kalkpapier) voor je meenemen.
    Zondag?
    Ik dacht dat het zaterdag (20e) was!

G

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argus
    Zondag?
    Ik dacht dat het zaterdag (20e) was!

G
    Beste argus,
    Dat onze Belgische vrienden zo snel door de tijd willen vliegen verbaasd ons Ollanders. Maar het klopt inderdaad de 20ste februari is op ZONDAG dit jaar.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Medium Format
    Naweeën van de Carnaval.....

Groetjes uit voormalig Pomperstad.

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin