Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,524   Posts: 1,543,825   Online: 808

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Shooter
    Medium Format
    Beste Annemieke,
    Alhoewel de thread al oud is herken ik je klachten die ik nu heb. Meter kan wel worden ingeschakeld, maar meet niets (E waarde). Je hebt gemeld dat je kontakt zou zoeken met Sony. Is daar nog iets uit gekomen?
    Ik ben enigszins onthand en moet de keuze maken tussen reparatie (indien mogelijk) of een andere aanschaffen.
    Bij voorbaat dank voor de reaktie.
    Franklin.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by franklin View Post
    Beste Annemieke,
    Alhoewel de thread al oud is herken ik je klachten die ik nu heb. Meter kan wel worden ingeschakeld, maar meet niets (E waarde). Je hebt gemeld dat je kontakt zou zoeken met Sony. Is daar nog iets uit gekomen?
    Ik ben enigszins onthand en moet de keuze maken tussen reparatie (indien mogelijk) of een andere aanschaffen.
    Franklin.

Kijk of je in isochange mode staat, dan meet hij niet. Om schakelen naar 'tijd' en 't werkt.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by franklin View Post
    Beste Annemieke,
    Franklin.
    Hoe stel je vast dat de meter werkelijk is ingeschakeld? De aan-uit schakelaar op 'aan' zetten, zegt weinig.

Jed

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    zijn er mensen bij de APUG die een handleiding hebben(in Nederlandse uitvoering) van de Minolta spotmeter,type M,of weten waar ik het kan downloaden,

Ruud.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    oplaadbare batterijen zijn voor dit apparaat echt tien keer niks,je krijgt ze amper opgeladen tot 1.2 volt,en na een X-maal opladen,komen ze nieteens meer tot 1.1 volt,terwijl de niet-oplaadbare tot 1.65 volt gaan.
    Het jammere is dat de cadmium-sulfide batterijen er uit zijn,die gingen door tot het uiterste en dan deed je meter(of wat dan ook)het niet meer.
    Het verschil tussen oplaadbaar en niet oplaadbaar is tenminste 20%,en daar komt nog bij,de kou,dat is heel funest voor batterijen.

Ruud(elbuveli)

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hallo,die E betekent heel gewoon EMPTY,oftewel leeg,de meter kan niet voldoende stroom meer betrekken om zijn werk te doen,

groetjes,Ruud(elbuveli)

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Hallo,

De E is van EMPTY,dus leeg,niet dat de batterij helemaal leeg is,maar de meter kan onvoldoende stroom betrekken om goed zijn werk te doen,

groetjes,Ruud.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin