Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,968   Posts: 1,558,497   Online: 1079

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

handleiding Minolta F

Om de vraag in de vorige tread te herhalen:
    Heeft iemandt de nederlandse handleiding van de Minolta spotmeter F. Denk wel dat men er verschillende mensen een plezier mee kan doen.
    Ludo.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    ik heb alleen een engelse. als ik daarmee kan helpen (of uitleg)
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Bedankt Marc maar de engelse heb ik ook al, maar zoals al gezecht zijnde mijn engels is belabbert, dus een nederlandse zou toch echt gemakkelijk zijn , begin me af te vragen of dat er wel nederlands talige bestaan, voor nikon bv. bestaat er wel een soort van hulp dienst om aan nederlandse vertalingen te geraken, maar voor minolta zou ik het niet weten.
    Bedankt in ieder geval.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Hallo, iedereen
    Blijkbaar bestaat er geen Nederlandse vertaling voor deze lichtmeter, heb dit vernomen van Sony- minolta benelux.
    Had een mail gezonden naar de Hooftzetel en deze hebben me doorverwezen naar het viliaal in de benelux en deze hebben me laten weten dat er geen nederlandse handleiding bestaat.
    ludo.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin