Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,919   Posts: 1,556,428   Online: 1166

Results 1 to 1 of 1
    PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

Lunasix 3 - ... (fotobeurs)

Vandaag naar een fotobeurs in Gent (ICC) geweest.
    Ondertussen ook reclame gemaakt voor apug en een aantal zaken gekocht:

- een gossen lunasix 3: heb een lithium batterij van 3V hierin gestoken en soms lijkt hij goed te werken (batterijtest op juiste plaats) maar op andere momenten doet ie het niet en ik weet ook niet of de metingen nauwkeurig zijn.... Weet iemand hoe ik een lunasix moet calibreren/testen?
    Ik ga ofwel een batterijadapter proberen zoeken ofwel twee van die varta 625u batterijen gebruiken.
    Iemand ervaring met de spotmeter-uitbreiding?

- een oude lens gekocht: manual focus (vivitar 300mm slechts 5.6) in afwachting van een zoom (70-300) maar voor een spotprijs: moet wel manueel lichtmeten want dit werkt niet door de lens, enkel scherpstelling controleren gaat.

- een cokin polarizer en split-field filter voor 9€ per stuk (zien er nieuw uit of zijn dit), volgens fotokonijnenberg toch een 30€ bespaard....

Zijn er nog mensen geweest?
    Last edited by PieterB; 11-29-2004 at 09:01 AM. Click to view previous post history.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin